niedziela, 31 maja 2015

metki, wszywki, jaśki "Mam Jasia"

Dostałam  jakiś czas temu metki do produktów mojej pracy. Zamówiłam je spontanicznie, bez zastanowienia.. po prostu szukałam czegoś na allegro i wyświetliła się reklama- usługa druk metek, wszywek,  za sto sztuk miałam zapłacić  jak za paczkę fajek, więc nie było chwili wahania, tym bardziej, że od 2 lat nie palę ;p

 i oto one.. ;)


To był sponatan....

ale....
pojawił się w mojej głowie poważny plan. Plan, który mam zamiar zrealizować. Gdy uda się pierwszy krok, napiszę. Teraz nie zapeszam.


„Niezwykła rzecz to coś, o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś
wyjątkowego. Nowego. Ciekawego. To właśnie Fioletowa Krowa. To co nudne, staje się
niewidoczne. Jest jak stado brązowych krów.”
[Seth Godin]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz