czwartek, 3 lipca 2014

Jasiu skończył 2mce

Jasiu skończył już dwa miesiace i jest  dużym chłopcem. Waży już 5900g i jest cycoholikiem ;) Codziennie gdy sie budzę patrze w jego oczy, uśmiechamy się do siebie i już niczego nam nie potrzeba. Ja przynajmniej już niczego nie oczekuje od życia, po prostu "niech się dzieje".
Najważniejszy jest mój Jaś. Od kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży mówię do niego " jesteś zdrowy, jesteś silny, jesteś mądry" i powtarzam jak mantrę, mantrę mojego zycia. Zyję dla niego i nie wyobrażam sobie jak miałoby mnie zabraknąć, dlatego muszę dbać o siebie i walczyć o swoje. Postanowiłam w dniu porodu, że żadna siła już mnie nie pokona, żaden człowiek nie zmanipuluje. To co się działo w trakcie ciąży, choroba ojca, stres, emocje... wzmocniły mnie.
Teraz skupiam się wyłącznie na moim synku, żeby był szczęśliwy. to jest najważniejsze!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz