czwartek, 31 lipca 2014

konkurs swps ;)

Dowiedziałam się, że SWPS organizuje konkurs. Można wygrać studia podyplomowe...
http://swps.pl/warszawa/warszawa-aktualnosci/warszawa-wydarzenia/11636-wygraj-studia-podyplomowe-w-swps  tutaj szczegóły. Pomyślałam, że mogłabym opisać to co mnie spotkało ostatnio (śmierć ojca, narodziny syna), a może marzenie o studiach by się spełniło... ;) Warto spróbować!

Jasiu był dzisiaj na szczepieniu Infanrix druga tura. Nie byłam ogólnie przekonana co do szczepień, a wręcz zawsze bylam przeciwna. Jednak ciaża, macierzyństwo zmieniło moje myślenie. Nie mogłabym sobie wybaczyć, gdyby moje dziecko zachorowało, bo ja nie ufałam szczepionkom.. Wiem, że dalej może zachorować. Jednak skutki nie będą takie tragiczne. Czytałam bardzo dużo o szczepionkach i wybrałam Infanrix (nie hexa, bo były w Belgii przypadki silnych objawów poszczepiennych) i na WzW Engerix- najbezpieczniejszy ze wszystkich.
Mój Jasiek waży 6500g i  pani pielęgniarka poiwedziała, że długośc to na 5mcy ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz