poniedziałek, 16 stycznia 2017

3 tydzień

Chciałałabym napisać coś o zakładaniu firmy.
Jak to wygląda, co trzeba załatwić, gdzie pójść, jak dostać dofinansowanie, jak sobie poradzić w ogóle to wszystko ogarnąć. Oczywiście nie jestem żadnym specjalistą, a postów na ten temat są pewnie miliony... no ale chcę napisać jak ja tego doświadczyłam i jak mi to poszło.
Jeśli jesteście chętni na taki post, to zapraszam do komentarzy, zapraszam do zadawania pytań ;)
Postaram się w następnym tygodniu opisać to wszystko jak to było ze mną i moją pierwszą firmą (piszę pierwszą, bo nie wiem czy ostatnią ;)

A dzisiaj poczęstuję Was czymś, co lubię.

Od 3 lat nie piję kawy- prawdziwej, rozpuszczalnej.. ale jestem miłośniczką kawy Inki, i właśnie chciałabym zaproponować Wam najlepszą kombinację. ;)
Potrzebujemy:
- kawa Inka dostępna w każdym sklepie spożywczym
- mleko migdałowe/ napój migdałowy, dostępny w netto, rossmanie, tesco, intermarche, carrefour; najtańsze w netto za 7.99 ;)

Wykonanie:
-Podgrzewamy mleko,
-wsypujemy 2 łyżeczki kawy Inki do ulubionego kubka
- zalewamy mlekiem migdałowym
dziecinnie proste i pyszne ;)
można potrzeć na tarce mleczną krówkę, rozpuści się i będzie słodkie jeszcze bardziej!
To mój sposób na zimowe wieczory ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz