wtorek, 14 kwietnia 2015

Akcja "Setki słoni dla dzieciaków"

Super akcja  zorganizowana przez Fundację Słonie Na Balkonie. Słoniki dla dzieci ze Szpitala Psychiatrycznego w Łodzi.  Ogólnie chodzi o to by uszyć słonika, technika dowolna, może być duży mały, jednokolorowy, wielokolorowy, szyty ręcznie, maszynowo,z filcu, polaru, bawełny, dzianiny, ..... jak poniesie fantazja. Jedyny warunek to by słoniki były bezpieczne dla dzieci ( guziczki mocno przyszyte, bez niebezpiecznych elementów).

Słoniki należy wysłać na adres fundacji, ul. Gdańska 90, lok 3-1, 90-508 łódź

Szczegóły akcji na stronie Fundacji- http://slonienabalkonie.pl/projekty/setki-sloni-dla-dzieciakow/

A tak na marginesie- Słoniki wysłane do 20 kwietnia biorą udział w konkursie. A do wygrania - Maszyna do szycia ;)

Moje pierwsze słoniki, nie wyszły idealnie, ale mnie się podobają ;)
W szyciu pomogła mi stronka  http://adelaszyje.blogspot.com/2015/03/setki-soni-dla-dzieciakow-uszyj-sonia-z.html
Jest tam opisany krok po kroku jak sobie poradzić ze słoniątkiem.

Ja osobiście postanowiłam, że uszyję większego słonika, ponieważ ten z szablonu wyszedł za mały, miałam problem z przełożeniem trąby na prawą stronę.

A oto moje dwa słoniki ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz