środa, 15 października 2014

parkowe

"Nie rzucaj tymi patykami!"
"Nie skacz z tego murku!"
"Nie wchodź na ławkę!"
"Nie zrywaj tych liści!"
"Nie chlap, bo panią ochlapiesz!"
"Nie krzycz, bo dzidza spi!"
hmmm....
siedziałam na ławce w parku, obok siedziała matka z chłopcem ok 6 lat
matka... tak myslałam, ale przez chwile pomyślałam, że to jakaś niania, ciągle narzekała, wszsytkiego chłopcu zabraniała, a mały  chciał się bawić, skakać, rzucać, jak to zwykle robią chłopcy w jego wieku. Kobieta sama siedziała na tej ławce i wszystko negowała, co tylko mały sobie wymyslił... bez sensu z nim do parku przyszła... no ale jak to niania sobie pomyślałam, to może jakaś niedoświadczona, pozwala małemu biegać bez kurtki i klęczeć na betonie, a zabrania mu chodzić i skakać po murku.... jednak jak poszli sobie, mały z daleka krzyknał "Ej,  mamo szukaj mnie!"
sobie pomyślałam, że nie chciałabym byc taką wypalona mamą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz