sobota, 14 marca 2015

Jaśkowe sówki

Sówka "Tata" powstała jako pierwsza i nie pomyślałam, żeby sfotografować kolejno to, co robię.
 Także sówka "Mama" jest poniżej przedstawiona od poczęcia ;)

Sówka "Tata" (sówka tata nie wyprasowany ;)

 i już zaraz przyfrunie sówka "Mama"

1.  Wybieram materiały


2. Rysuję na lewej stronie bawełny wzór i wycinam go


3. Przypinam wzór do polaru Minky (lewa strona) i wycinam

4. Dobieram i wycinam różne kolorowe elementy, które stworzą nam piękną mamę ;)
(Oczy, dziubek z filcu, serduszko i  fartuszek z bawełny, uszka i nóżki z minky)







5. Wycinam z polaru Minky uszy i łapki, zszywam ;)

6. 
6. Wszystko razem łączę, obszywam, przyszywam na prawą stronę materiału z bawełny 
7. Wyciętą część polaru Minky łączę z materiałem z bawełny, na którym jest sówka ( na lewych stronach)
8. Uszy chowam do środka  (tam gdzie są prawe strony)-obszywając zostawiłam otwory żeby przełożyć uszy, po przełożeniu zszywam
9. Obszywam w kółko, zostawiam otwór, żeby włożyć wypełnienie (ja wybrałam miejsce z tyłu łapek)



i oto moja Sówka "Mama"





Czekamy za wypełnieniem. Kurier już w drodze ;)
Edit.

Wypełnienie dotarło. Sówki całe i zdrowe mogą być razem. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz