piątek, 6 marca 2015

szyjemy poduchę i bandanę ;)

Materiały dotarły, teraz tylko wziąć się do roboty i szyjemy patchworkowe rzeczy.
Nie wiem jeszcze co dokładnie, może poduszkę,może kołderkę,...
Znalazłam takie coś i mi się podoba ;)

http://jakuszyc.pl/jak-polaczyc-z-soba-elelmenty-w-duza-powierzchnie/

Dzisiaj udało mi sie uszyć poduchę,w duże kolorowe kropki, z polarem Minky i taśmą rypsową.

Jaśkowi uszyłam bandanę marynarską z materiału w kotwice. hihi


A poniżej poduszka Jest taka mięciutka, że chyba sama będę na niej spać ;)
Jak zrobić poduchę?
Bardzo proste.
1. Kupić materiały,które nam wpadły w oko, polecam kolorową bawełnę, polar Minky,bo jest mięciutki
2. Wyciąć z materiałów kwadraty ok 50x50cm ( ok 1cm więcej na zszycie)
3. Kwadrat z bawełny wyprasować (tego zapomniałam zrobić)
4. Połączyć dwa kwadraty szpilkami ( stroną prawą do siebie)
5. Obszyć 3 boki nitką dobraną do odcieni tkanin (ja używam przeważnie białej)
6. W tym przypadku miałam poduszkę-wypełnienie, którą włożyłam przez otwór
7. Zszywam czwarty bok, dodaję niebieskie tasiemki dla ozdoby ;)
30 min roboty,  a od razu się lepiej śpi  ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz